Direktlänk till inlägg 23 januari 2009

Vad ska jag göra idag?

Av Anna Vinroth - 23 januari 2009 13:35

Vaknade i morse av att hundara ville gå ut, tänkte då för mig själv, nää inte nu jag är trött. Kom sen på att just ja, jag ska klippa mig idag, då måste jag ju upp. Nej , nu blev det tokigt. Jag BÖR kliva upp, jag måste inte. Det är helt frivilligt att klippa håret, det gör man bara för sin egen skull inte för nån annan.

Åkte iväg och kom hem tre timmar senare, vackrare än på länge =)


Jaha, vad ska jag göra nu då??


Städa?

Jo, vi ska ju faktiskt ha middag hemma med treviliga vänner ikväll.


Måste man städa då?

Nä, det måste man inte. Vi kommer att kunna äta och ha trevligt fast att det är lite damm i hörnen, fast att det är fläckigt på golven efter diverse spill av allt möjligt man kan tänka sig (vi har ju trots allt tre barn).


Jag sätter mig framför datorn ett tag tills jag kommer kommer på något annat att göra. Fy vad det är skönt att inte ha några måsten just nu!

Tror att jag ev ska ta med hundarna till skogen en stund, kan vara bra för dom att springa lite. Sen ska jag kanske ta ett tag med dammsugaren, men bara kanske. Vi får se.


Jag är nog den lyckligaste småbarnsmamman just nu, stackars min älskade man. Nu är det hans tur att vara projektledare för vår familj, ett tag till i alla fall.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

RMI

Av Anna Vinroth - 29 januari 2009 10:20

Jaha, vad ska man skriva nu då?? Har inget roligt att skriva om, har inte gjort nå roligt alls de sista dagarna, jobbat, jobbat. Meya fyller två idag, de är ju kul, synd bara att jag jobbar kväll..... Känns som att det inte kommer att gå så bra det h...

Av Anna Vinroth - 23 januari 2009 13:07

Har nyss varit hos min frissa,det var helt underbart. Har klippt av mig en hel del hår och fått lite ny färg i det som blev kvar. Eller ny och ny, vet inte om den råttliknande tonen jag hade förut kan kallas färg? Hur som helst är jag supernöjd, känn...

Av Anna Vinroth - 20 januari 2009 22:54

Snö. Snö, snö och mer snö.Jag tycker om snön, har gärna massor av den. Åker mer än gärna skidor med hundarna och barnen. Älskar när det är vitt och fint ute, men varför måste all snö komma på en gång??Kan det inte komma 5cm en gång i veckan? Då skull...

Av Anna Vinroth - 19 januari 2009 22:52

Jaha, då var man en bloggare. Kul, tror jag, vet inte riktigt vad det innebär men det ska nog gå bra.Undra vad jag ska blogga om?Ska kanske börja med att berätta att idag var första dagen tillbaka på 100% på jobbet, började med en ledig dag, skönt.Ha...

Presentation

Omröstning

Känner du dig som en projektledare för din familj?
 Ja, vem skulle annars ha koll på allt?
 Ja, ibland. Det beror på vad det handlar om.
 Nej, vi delar på allt ansvar.
 Nej, den rollen vill jag inte befatta mig med. Jag sköter mitt, det räcker!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards