Direktlänk till inlägg 23 januari 2009

Ny frisyr = ny Anna

Av Anna Vinroth - 23 januari 2009 13:07

Har nyss varit hos min frissa,det var helt underbart.

Har klippt av mig en hel del hår och fått lite ny färg i det som blev kvar. Eller ny och ny, vet inte om den råttliknande tonen jag hade förut kan kallas färg?

Hur som helst är jag supernöjd, känner mig som en helt ny Anna, nu är jag mer vuxen, mer kvinnlig, helt enkelt lite mer vacker!


Får man säga så om sig själv? Jo, det måste man ju, eller?

Är det bara så att man ska tycka om sig själv, men det är fult att säga att man gör det?

De flesta går ju omkring och säger att man ska älska sig själv som man är, man är vacker precis som man är. Tänker man sen efter och lyssnar på folk så inte f-n säger de att "vad roligt, Anna tycker att hon har blivit så vacker nu när hon klippt sig"

Nä, snarare låter det så här: "det är ju inte nå fel på självförtroendet där inte" detta med en sarkastisk ton i rösten.


Nu ska man ju inte dra alla över en kam, det finns faktiskt de som tycker det är roligt me människor som trivs me sig själva och gärna berättar det.

Tror det hela handlar om den svenska avunsjukan och att allt hela tiden ska vara så "lagomt".

Jag tycker iaf att jag blev jättefin, så det så!

Nu återstår det bara vad resten av familjen kommer att tycka, men det skiter ja faktiskt i.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

RMI

Av Anna Vinroth - 29 januari 2009 10:20

Jaha, vad ska man skriva nu då?? Har inget roligt att skriva om, har inte gjort nå roligt alls de sista dagarna, jobbat, jobbat. Meya fyller två idag, de är ju kul, synd bara att jag jobbar kväll..... Känns som att det inte kommer att gå så bra det h...

Av Anna Vinroth - 23 januari 2009 13:35

Vaknade i morse av att hundara ville gå ut, tänkte då för mig själv, nää inte nu jag är trött. Kom sen på att just ja, jag ska klippa mig idag, då måste jag ju upp. Nej , nu blev det tokigt. Jag BÖR kliva upp, jag måste inte. Det är helt frivilligt a...

Av Anna Vinroth - 20 januari 2009 22:54

Snö. Snö, snö och mer snö.Jag tycker om snön, har gärna massor av den. Åker mer än gärna skidor med hundarna och barnen. Älskar när det är vitt och fint ute, men varför måste all snö komma på en gång??Kan det inte komma 5cm en gång i veckan? Då skull...

Av Anna Vinroth - 19 januari 2009 22:52

Jaha, då var man en bloggare. Kul, tror jag, vet inte riktigt vad det innebär men det ska nog gå bra.Undra vad jag ska blogga om?Ska kanske börja med att berätta att idag var första dagen tillbaka på 100% på jobbet, började med en ledig dag, skönt.Ha...

Presentation

Omröstning

Känner du dig som en projektledare för din familj?
 Ja, vem skulle annars ha koll på allt?
 Ja, ibland. Det beror på vad det handlar om.
 Nej, vi delar på allt ansvar.
 Nej, den rollen vill jag inte befatta mig med. Jag sköter mitt, det räcker!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards